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Status and orientation of knowledge management systemsSIJING, Li.Quarterly bulletin of the International Association of Agricultural Information Specialists. 2002, Vol 47, Num 2, pp 51-56, issn 1019-9926, 6 p.Article

Introduction to the JASIST special section on knowledge managementMCINERNEY, Claire; DAY, Ronald.Journal of the American Society for Information Science and Technology (Print). 2002, Vol 53, Num 12, issn 1532-2882, p. 1008Article

la gestion des connaissances à visage humainTEXIER, Bruno; BREBION, Patrick.Archimag (Vincennes). 2008, Num 216, pp 28-29, issn 0769-0975, 2 p.Article

L'apport du juriste : Le knowledge management quelles évolutions dans l'entreprises 2.0 ?BRUILLON, Elise.Documentaliste (Paris). 2012, Vol 49, Num 2, issn 0012-4508, p. 43Article

Le « mentorat 2.0 » ou l'intelligence « connective » : Le knowledge management quelles évolutions dans l'entreprises 2.0 ?DE L'ESSEC, Diplômé.Documentaliste (Paris). 2012, Vol 49, Num 2, issn 0012-4508, p. 58Article

Mémoire d'entreprise: défier le temps et l'espace : Le knowledge management quelles évolutions dans l'entreprises 2.0 ?ROULLEOUX BUGAGE, Martin.Documentaliste (Paris). 2012, Vol 49, Num 2, pp 29-30, issn 0012-4508, 2 p.Article

Partage réciproque de savoirs en entreprise : Le knowledge management quelles évolutions dans l'entreprises 2.0 ?VAN DEN ABEELE, Maryannick.Documentaliste (Paris). 2012, Vol 49, Num 2, issn 0012-4508, p. 40Article

Idéliance: lier connaissances = Idéliance: a software of knowledge managementROUMIEUX, Olivier.Archimag (Vincennes). 2001, Num 148, pp 40-42, issn 0769-0975Article

Les communautés de pratique (CoP) Exploiter l'intelligence collective : Le knowledge management quelles évolutions dans l'entreprises 2.0 ?REMANDE, Véronique; GUILLAUME, Louis-Pierre; QUINQUENEAU, Alain et al.Documentaliste (Paris). 2012, Vol 49, Num 2, pp 51-52, issn 0012-4508, 2 p.Article

Building Communities Through Knowledge ManagementKEISER, Barbie E.Online searcher. 2013, Vol 37, Num 5, pp 16-21, issn 2324-9684, 6 p.Article

Curation, folksonomies et pratiques documentaires: quelle prise de soin face à l'incurie ? : La curation: entre usages individuels et pratiques professionnellesLE DEUFF, Olivier.Documentaliste (Paris). 2012, Vol 49, Num 1, pp 51-52, issn 0012-4508, 2 p.Article

OntoPhoto and the Role of Ontology in Organizing KnowledgeBENSON, Allen C.Knowledge organization. 2011, Vol 38, Num 2, pp 79-95, issn 0943-7444, 17 p.Article

Knowledge Management Education: The Bridge between Theory and PracticeWIEBINGA, Patricia M.Libraries, Globalization and Cooperation Conference. 2005, pp 287-291, isbn 0-934068-15-1, 1Vol, 5 p.Conference Paper

Introducing offshore support: Establishing a knowledge management Centre of Excellence at KPMGHUGHES, Ceri.Business information review. 2012, Vol 29, Num 1, pp 29-33, issn 0266-3821, 5 p.Article

Le knowledge manager, un véritable chef d'orchestre ! : Metiers et compétences: mutations et perspectives en info-docL'ESPRIT, Patricia.Documentaliste (Paris). 2011, Vol 48, Num 2, issn 0012-4508, 35, 78-80 [4 p.]Article

Winning the business case for knowledge managementDESOUZA, Kevin C.Business information review. 2010, Vol 27, Num 3, pp 159-174, issn 0266-3821, 16 p.Article

Diversité et évolution des pratiques: deux exemples récents : Le knowledge management quelles évolutions dans l'entreprises 2.0 ?PREVEL, Pierre.Documentaliste (Paris). 2012, Vol 49, Num 2, pp 44-45, issn 0012-4508, 2 p.Article

A felsöoktatási könyvtárak szerepe a tudásmegosztásban = Role of academic libraries in accomplishing knowledge management strategies in higher academic institutionsBOGNARNE-LOVASZ, Katalin.Tudományos és műszaki tájékoztatás (Nyomtatott). 2011, Num 9, issn 0041-3917, 387-397, 370 [11 p.]Article

le KM en entreprise: c'est fort de connaissance!Archimag (Vincennes). 2010, Num 240, pp 17-22, issn 0769-0975, 6 p.Article

La gestione della conoscenza: una nuova frontiera Giuseppe Vitiello del lavoro bibliotecarioVITIELLO, Giuseppe.Biblioteche oggi. 2010, Vol 28, Num 5, pp 40-44, issn 0392-8586, 5 p.Article

THE Changing Face OF IDENTITY MANAGEMENTDAVIS KHO, Nancy.EContent (Wilton, Conn.). 2009, Vol 32, Num 3, pp 20-25, issn 1525-2531, 6 p.Article

Managing knowledge in global software development efforts : Issues and practices : Global software developmentDESOUZA, Kevin C; AWAZU, Yukika; BALOH, Peter et al.IEEE software. 2006, Vol 23, Num 5, pp 30-37, issn 0740-7459, 8 p.Article

Isiman : gérer du contenu, fournir des connaissances = Isiman software: content management and knowledge deliveryREMIZE, Michel.Archimag (Vincennes). 2003, Num 161, pp 38-40, issn 0769-0975, 3 p.Article

Einführung von Wissensmanagement bei Saia-Burgess, Murten = Introduction of knowledge management in Saia-Burgess, MurtenFRISCHKNECHT, Gaby.Arbido. 2002, Vol 17, Num 3, pp 15-16, issn 1420-102XArticle

Interaktives wissensmanagement durch knowledge communities = Interactive knowledge management through knowledge communitiesELSNER, Steffen H.Information Wissenschaft und Praxis. 2002, Vol 53, Num 5, pp 269-276, issn 1434-4653Article

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